Schweiz nästa!

Yeees nu är det äntligen dax för Euro floorball tour (kan ha stavat fel) 😀 min taxi går härifrån 05.50 å sedan går tåget ungefär 06.36. är riktigt taggad för det här å samtidigt nervös, men de är jag jämt! vi åker till stockholm imorgon för samling av alla spelare å ledare. På dagen blire föreläsning och senare träning.

dag 2 består av resa till Schweiz, har hört att det är väldigt vackert där. men egentligen är jag inte en sånn person som tar kort på allt jag ser men jag får försöka med de nu!

dag 3,  äntligen! då börjar turneringen och sedan rullar det på ända till söndag:)

håååll alla tummar nu ;D

nu kom jag även på att jag glömde min puma jacka som vi måste ha, å den är i stan!!!!! gaaahhh, måste ta bilen in nu. Kul, 5 mil till stan å sen ska jag hem . woooohoooo! typiskt. nej men måste dra innan klockan blir allt för mkt. följ oss gärna på innebandy.se.

kommer hem på söndag natt! tjiiing 🙂

2 svar to “Schweiz nästa!”

  1. Lycka till blir roligt att se bra resultat, men inget krav.

  2. Lycka till nu!!! håller tummarna!

Lämna en kommentar