Balen var helt underbar

igår var som sagt balen och redan vid 10.30 drog jag iväg till frissan för att få håret fixat:) vi var klara vid 13.00 å balen började 18.00. vid 15.00 kom Ronja från min klass hem till mig för hon skulle åka med mig & Simon in. Det blev en massa korttagning och vid 16.00 åker vi in till Nöjes:) vi var framme runt 17.15 🙂 allaa var så fiiina!! Vi hade jättttte roligt under kvällen 🙂

101017080

Mer bilder kommer 🙂

9 svar to “Balen var helt underbar”

  1. Challan Says:

    Wihoo, vem är Simon?

  2. Raimon Says:

    GRATTIS på den stora dagen önskar the big boss

  3. Theres Says:

    Åh vilka fina bilder! 🙂

  4. rebeckahjartamalou Says:

    gud vad fina bilder 🙂

  5. Va fin du var Grisen! Vacker som en dag =)
    Hoppas det blir fint väder nu de kommande veckorna så du kan jobba på brännan lite 😉 hihi
    pusspuss

    • elinreinestrand Says:

      jag har verkligen jobbat otroligt hårt på brännan ska du veta. jag kanske är brun innan vintern kommer, hoppas de iaf ;)puuss

Lämna en kommentar