Gjorde min första innebandy träning idag!

och det kändes verkligen att de var den första träningen inomhus för mig ;P tekniken var väll inte på 100% . Men jag brydde mig faktist inte om de så mycket, tån var ju prio 1! och hur gick de då? jorah, de är grymt mycket bättre nu iaf:) men jag ska inte ljuga å säga att de inte gjorde ont, klart att de kändes lite. men jag är glad att äntligen kunna vara med 🙂

I helgen drar vi till Östersund med laget. vi börjar med match imorgon kväll mot Brunflo (div 2), på lördag har vi träning å sedan har vi match mot övik! tror vi åker med ca 24 spelare 🙂 vid 14.00 draaar vi härifrån. Scandic i helgen åsså brudar ;D räääättt sköööööönt.

undrar om de är nån i laget som har träningsvärk idag? vi sprang i trappor igår i Alderängarna. vet inte om det är 250 trappsteg  kanske? kommer inte ihåg. men 5 varv sprang dom ;P Louise å jag  som är skadade sprang 7-8 km iställe plus styrka 🙂

Kommit in väldig många kommentarer ( några iaf) om att ni vill se ett kort på min lilla syster så här är hon i egen hög person!

Bilder (skolavslutning mm) 058

2 svar to “Gjorde min första innebandy träning idag!”

  1. Vilken söt lillasyster! Och gulliga brev skriver hon ju också! 🙂

  2. Gullig!

Lämna en kommentar