Hemma från Norrlands turen!

Jahapp, då har man precis kommit hem från Östersund. Första matchen spelade vi igår klockan 20.00 mot Brunflo och den vann vi med 17-1 🙂 Min första match med laget och det var riktigt kul 😀 Nu kan det bara bli bättre !Efter matchen åkte vi till Scandic hotell å slappa lite. I mitt rum bodde jag, Larsson, Christin och Holken 🙂 och jag tror även att flickorna sov dåligt inatt….

På natten märkte jag att någonting saknades i min säng, grisen! Jag vänder blicken till vänster å ser att Larsson sover med honom?

På natten märkte jag att någonting saknades i min säng, grisen! Jag vänder blicken till vänster å ser att Larsson sover med honom?

Jag tar självklart tillbaka honom till min säng där han trivs som bäst brevid mig. Men någon timme senare märker jag igen att han är borta?

Då har Christin som ligger i en övervåningssäng gått och hämtat honom?

Då har Christin som ligger i en övervåningssäng gått och hämtat honom?

Tjejerna måste haft mardrömmar eller någonting inatt, eller så tycker dom bara om honom. Jag tror på det sista.. vem gör inte de liksom ?

I morse ringde klockan 07.45 så då var det bara att stiga upp för att käka en god frukost! jag äter precis samma sak vart jag än är, Fil, flingor och macka. Varför hotell frukost är så bra enligt mig är att man slipper ta fram all mat å man slipper att duka bort. Jätteskönt måste jag säga, man sparar massa krafter på de.

Efter frukosten var det bara att packa ihop alla saker å dra ner till hallen för nu var det dags för träning! men allra först hade vi lite teori. Efter det körde vi lite hopp och sprint i hallen 🙂 sen några övningar å 2 mål.  Skönt å springa ur sig lite!

Sen vid 15.00 spelade vi match mot Övik där vi förlorade med 8-7. Tycker vi hade mer rull än vad dom hade plus att dom gjorde sina mål på våra misstag. Tur att vi gör dom misstagen nu så vi kan lära oss av dem å se vad vi behöver förbättra 🙂 Men jag tycker vi gör en bra match annars. Denna match spelade inte jag, jag var öm i tån efter gårdagens match så jag tog det lungt. En liten skit bit på tån som måste filas ner så den inte trycker på nagelbandet, bara att åka till vårdcentralen så är det fixat sen 🙂 sen är det bara att köra! skönt att vara tillbaka på planen måste jag säga!

Nu ska jag lägga mig för i morgon har vi gym klockan 10.00, sedan lunch å sist teori 🙂 sen får man se om man hinner se herrarna möta Skoghall, de skulle vara lite kul å se lite bekanta ansikten från värmland 😉

Sovgööööööööööötttt 🙂

7 svar to “Hemma från Norrlands turen!”

  1. Åhh min älskade lilla ”hat”gris 😀 haha kommer sakna han i år 😉 Vad ska jag nu göra på alla bortaresor??? :s

  2. skönt å se att grisen fortsätter att va på vift även i nya laget! haha… 😛

  3. Haha kan inte förstå att grisen fortfarande lever och är med 😛 Gött att du kunde spela!!!

    • elinreinestrand Says:

      Det kan faktist inte jag heller förstå, tänk allt han har varit med om ;O herregud 😉 aaah de var skit gött 😀

  4. haha, elin elin elin,, suck!! 😛

Lämna en kommentar