Sova i långkalsonger

Äntligen funkar internet. Tror datorn har något emot mig men nu har vi rett ut allt så nu är vi vänner igen. sköönt…

Har precis käkat och duschat efter våran träning. träningen idag var lite av en katastrof på en av våra övningar! vi har alltid samling 30 min innan våran träning börjar då våra tränare Micko och Roger har genomgång. Roger visade som vanligt på tavlan vilka övningar vi skulle köra. Dom flesta övningar hade vi kört förut men en var ny! han målade upp den på tavlan, visade till vilken kö man skulle gå till, å sa till oss att den är lite små krånglig. Vi i laget tyckte att övningen såg jätte enkel ut å de var  inge mer med de. Roger avslutade genomgången ”vi får se hur det ser ut på planen” ….

å herre min gud säger jag bara!! alla hade nog varsin variant, och alla ansåg att de själva hade rätt, och det skulle ju självklart berättas högljutt. jag tror att i alla fyra hörnen så stod vi och svärde åt varandra. Samtidigt stod alla å skrek på Roger å undrade hur man skulle byta. Tror aldrig Roger fått höra så många skrika efter hans namn…. Roger själv blev väldigt förvirrad eller skärrad, vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig.  vi var ju uppdelade på 2 sidor och på ena sidan så funkade den jätte bra ( vilken tur att jag var på den sidan ) å på andra sidan var det absolut katastrof!!!! men Roger lyckades ändå få alla spelare tysta ( endast de var ju bra gjort egentligen ) å visar övningen igen, igen å igen ….. tillslut så lyckas han få alla att fatta å vi hinner köra övningen 3 minuter till för sen var det 2 mål. Tiden bara försvann där ett tag. Efter träningen berättade roger att vi ska göra denna övning nästa tisdag igen…. aaah hejjja, då borde den sitta iaf! Men kul hade vi iaf ….

En fråga bara, Hur många sover i långkalsonger ?? jag har aldrig hört talas/sett om att någon har gjort de, men nu har jag de! Amanda Larsson #22 KAIS Mora. Jag blev helt chockad när jag fick se henne lägga sig i sängen i Östersund med långfillingar på sig?! undrar vad hon har på sig när det blir vinter… skoteröverall?…

Cup i Öresund 035 

 

nattiii …..

Ett svar to “Sova i långkalsonger”

  1. du, de är fett sköönt ;D

Lämna en kommentar