Roast på berns

nu har jag precis äta kvällsmat, fil å flingor 🙂 ..å tittar på roast på berns, så jäkla bra. robert gustavsson är ju med ikväll åsså, kul att farbror kunde komma… ja tycker iaf att han ä sjukt rolig.

men men,  Idag sov jag verkligen ut, gick upp halv 12 ;O haha tänk om alla hade så. ojoj.. efter de gick jag ner i tvättstugan å tvätta lite å sen gick jag ner på prestholmen å körde lite sprint:) skönt å springa ur sig lite. Sen blev de mat (rester från maten som siv hade gjort efter våran match i lördags, lite sniken ja ä 😉 ) Sen blere å städa lite å sen ner på träning 🙂

Idag hade vi 1h på planen, märktes att de var lite sega ben efter helgen. Men vi körde på under hela träningen ändå. idag kastade vi även klubborna i mitten när vi skulle dela in lag inför 2 målen, lika kul varje gång jue ;D

Nu är de pause på tv:n så jag passar på att kolla in våran serie lite. Vi är 5 lag som tagit 6 poäng i helgen, iksu, balrog, endre, falun å vi då. Ser dock tyngre ut för lockerud som förlorade mot skellefteå med hela 12-5,  vilka siffror! på 2 matcher har dom släppt in 25 mål. men det som är roligt med innebandyn är att allt kan hända. … 7-6 mellan falun-täby, verkar ha varit ganska jämn.. men siffror säger egentligen inte så mkt. det var bara rönnby å karlstad som spela en match i helgen medans alla andra spela 2.

men nu börjar de på tv:n igen 😉

Lämna en kommentar