Intervju med Sara Helin

Jag sitter nu här med våran poängdrottning Sara Helin, jag tänkte köra en liten intervju med sara inför matchen på Söndag mot Falun.

Kallstà open 045

Hej Sara  jätterara.

Tjaaaaa

Hur känns det inför söndagen? Är alla i laget taggade till tusen?

Det känns jättebra! Stämningen i laget är bra och alla är taggade. Det ska bli kul med ett Daladerby, alltid lika roligt 🙂

Hur ska KAIS Mora slå Falun?

Vi ska spela vårt eget spel till 100 % och bara köra på i 60 min 🙂 Vi vet att vi kan och vi ska ut på planen och visa det!

Är det några i Falun som vi ska akta oss för eller ska dom akta sig för oss?

Haha, det är klart att de har många bra spelare som sticker ut som man kanske ska hålla ett litet öga på men man måste ha lika fokus på alla. Haha, det är klart att de ska akta sig för oss. Vi är alltid farliga och jag tror att vi kan chocka Falun lite på Söndag 😛

Jag har hört på ryktens väg att du är bortskämd, är det så?

Haha, nejmen vem har du hört det ifrån? Jag tycker inte att jag är så bortskämd men tydligen kan det uppfattas så ibland 😉

Vem är bäst Messi eller zlatan?

Haha, jadu. Svår fråga, nog är Zlatan bra men lite för divig för min smak. Gillar lilla söta Messi jag, målgöraren från Argentina 😉

Sista frågan, hur många mål gör du i helgen?

Jadu, det är alltid svårt att spekulera om mål för man kan aldrig veta hur matchen blir. Det är såklart alltid kul att göra mål och jag hoppas att jag gör 1 mål i helgen iaf 😉

Tack för din uppriktighet sara!

Tack för dina 5 ärliga svar 😉 ett svar håller jag inte med om…. om man får frukost på sängen, inte behöver diska, tvätta, ta bort frukosten, eller att man får en ny dator så kanske man är lite bortskämd 😉 men vad vet jag…

DERBY PÅ SÖNDAG, KAIS MORA – FALUN 16.00 !!!

Ett svar to “Intervju med Sara Helin”

  1. Erik Helin Says:

    Här kommer en kommentar från brorsan hennes. Ja, hon är bortskämd och måste börja hjälpa till mer hemma. Är det inte så Sara? Kör hårt KAIS Mora och gå långt i år!!!

Lämna en kommentar