Tung period

Idag åkte jag å kajsa ner till okq8 för att sätta på vinterdäck på våra bilar.. Jag tycker de är skit kul å greja med sånt ;D mecka lite å bli lite lortig under naglarna, kajsa tyckte inte riktigt samma sak.. Min bil är inge fin längre för mina vinterdäck förstör allt:( dom är ju rostiga, å de funkar inte bra ihop med min Porse.. Tur att han är fin på insida iaf, de är ju de som räknas! iaf på en vanlig människa.

Men nu sitter jag här å är trött efter gym passet vi körde förut.. vi är inne i en tung period nu så vi kör på mer vikter:)

På träningen i möra äre internmatch;D junisarna mot de äldre… å fatta, jag hör till dom äldre 😀 19 bast å hör till tantera, bra gjooort 😉

Sängen väntar!

 

3 svar to “Tung period”

  1. Challan Says:

    Bra gjort Elin! Du kommer inte höra till tanterna när vi två gör roadtrip i helgen… 😉

Lämna en kommentar