Vinst mot Pixbo

Siffrorna blev tillslut 8-2 till oss även om inte de speglade match bilden. Matchen var jämn rakt igenom men vi sätter dom chanser vi får å de ger utdelning. Pixbo startade i ett riktigt högt tempo å dom är ett bra lag, de har vi märkt nu iaf . Men de var jäkligt skönt med en vinst eftersom de var ett tag sen vi spelade en elitseriematch 🙂 Falun, se upp för pixbo imorn!

Idag ska vi spela mot Lockerud å när jag tänker på Lockerud så äre Johanna Ekeroths namn som ploppar upp i skallen på mig, henne måste vi se upp för. Såg att Falun spelade 4-3 mot dom i går, tight match? .. vi vet från försäsongen att dom är ett bra lag å för att vi ska kunna slå dom så måste alla spelare i vårat lag vara på tå!

Adina från Hagfors är i mora och hälsar på så hon bor hos mig nu tills på månda:) Känns som att jag är en liten mamma åt henne, hon är ju bara en 94 ;P.. men nu ska jag packa !!

Lämna en kommentar