BLOGGTÄVLING; VINN BILJETT TILL VM-FINALEN

Tävlingsstafett!

Jag, Karro och Emelie har startat en tävlingsstafett! Karro var först ut, sen Emelie och nu är det min tur! Genom att svara på följande fråga och sedan motivera varför just du ska vinna så har du chans att vinna två biljetter till VM-finalen!

 Fråga: Vilken svensk Hollywood-fru är Karros favorit?

 1 Anna Anka

X Maria Montazami

2 Agnes-Nicole Winter

 Glöm inte att motivera varför just du ska vinna, och ett litet tips är att svaret på frågan finns i Karros blogg 😉

 Maila ditt svar till: innebandy@svenskaspel.se – vinnaren presenteras i min blogg den 18:e november

7 svar to “BLOGGTÄVLING; VINN BILJETT TILL VM-FINALEN”

  1. Hajjsan 🙂 Jo, tänkte fråga dig en sak Elin. Vad är den där gula grejen som du har på armen på matcherna? Det kan ju inte va en kaptensbindel för det är ju Lina elr vad hon heter… (kass på namn…) // Ida F97 kais ofc<33

    • elinreinestrand Says:

      tjaa ida, precis som kajsa har svarat 🙂 för att visa att vi är med i satsningen Guld, Svett & Tårar.

  2. hej! 🙂
    jag hittar inte svaret på karros blogg -.-
    haha ;P
    men jag kan svara på idas fråga 😀
    elin har en gul bindel på armen för att visa att hon är med i trion
    guld ,svett och tårar och då ska hon visa att hon e med i det så därför har hon en sån 🙂 jag tror jag har rätt iaf ;P
    hoppas det hjälpte nu har jag gjort dagens goda hjärning x)

  3. Dan Leijon Says:

    Hej tjejjen…

    Sitter hemma i Kil och njuter av att se att du är uttagen till VM…

    GRATTIS… GRATTIS… GRATTIS…

    Kram
    Leijon

  4. Aha. Då fattar jag! 🙂

  5. Och grattis till VMplatsen förresten!

Lämna en kommentar