den första var bra

Ikväll blir de bio för mig å hela laget typ, vi ska se twilight new moon. hoppas att den är lika bra som den första filmen 🙂 Efter de blire taco å sedan idol! Jag hejjar nog inte på nån i idol, tycker att alla är lika bra så de kvittar vem som vinner 🙂

Gått igenom lite kort på min dator åsså hittade jag denna fina bild från min Örnen tid

Man kan ju tro att jag är en ryss eller nått, jag är så sjuuukt blek på bilden. Jag matchar ju till å med majkens ( hon till vänster) målvakts tröja.. solen var nog inte min bästa vän som mindre.. men hur kan mina ben vara bruna?

3 svar to “den första var bra”

  1. hahhha, men jag skulle nog mer jämföra dig som en holländare ;P

  2. Du kunde möjligtvis inte lägga upp en bild på Jacob utan tröjja i stället?! xd <33 För han är 10000000 gånger snyggare!;DD ❤

  3. haha fan va liten du ser ut!!! och blek förstås…

Lämna en kommentar