hallå dääääär!

 i morse vaknade jag och Tjärnström av ” bang, bang, bang……….” självklart  håller på att renoverar lite här på hotellet å dessutom precis utanför vårat fönster! så imorse vid 07.00 var dom igång å spikade här utanför.. igår fick jag se dom för första gången då Jag fick mig en rejäl chock  när jag bytte om här inne och tittade ut genom fönster å där stod en gubbe och tittade in, jamen va trevligt!

mjaaaaaaaaaauuuu

Idag har vi haft två träningar, en imorse vid 09.30-11.20 åsså en ikväll ve 16.45-18.45, full fart alltså:) å emellan de vare käk å lite sömn som gällde… Imöra har vi föreläsning mellan 09.00-12.00 å sedan träning 14.00-16.00, bara en träning i mörn alltså 🙂

Nu har vi precis käkat middag (potäter å köttgryta) å nu äre Uggly Betty på tv 😉

btw, jääääla skit att färjestad losa när vi va å titta på dom igår

 

6 svar to “hallå dääääär!”

  1. Håkan Wijk Says:

    Heja Brynäs !
    Jag delar inte din uppfattning Elin ! Perfekt läge för Brynäs att bryta sin 6 åriga förlusttrend i Löfberg´s.
    Heja Brynäs och Sveriges damlandslag i innebandy förstås
    Mvh
    //Håkan

    • elinreinestrand Says:

      Håkan,
      de är ju Färjestad som ska ta SM Guld iaf. men de kan vara skönt för brynäs å få lite poäng, dom behöver de nu 😉

      ha det!

  2. hahha men va mysit elin, du lär väll ha blitt glad då killarna spanar in dig som vanligt 😉 höhö x)

  3. Trevligt med killar som smyger på så där.
    Gött för dig att komma upp tidigt på morgonen.
    Lycka till nu och ta för dig!
    Örnen tjejerna hejar på dig vetdu
    Kram kram

    • elinreinestrand Says:

      jaa, de är alltid trevligt!
      Njaaaa inte så göött, men de har ändå gått bra å gå upp tidigt 🙂
      skönt, jag behöver lite stöd:D

      kram

  4. hela laget stöttar dig på vm finalen LIVE ska du veta! 😀
    i allt annat också då fast inte live ;D

Lämna en kommentar