besök

nu är man tillbaka till verkligheten och det första som händer är att jag blir sjuk, igår vakna jag vid 05.20 med frossa och hosta, så himla tyyyypiskt!! men de är ändå tur att de kom nu å inte under vm.

Jag har även fått finbesök av mina 2 vänner (tror dom är mina vänner, dom säger de iaf) från värmland. dom ska vara här tills på freda!

jag får även passa på att tacka så mkt för alla gratulationer 🙂 å för dom fina blommorna jag har fått! jag måste säga att jag saknar västerås å alla tjejer i landslaget, vi var som en familj.. Vilket äventyr allt har varit å jag är så glad över att jag fick vara med om det.

jag, wijk å empa

femman

Ett svar to “besök”

  1. Grattis fö fan!! De va s kul å kolla på er när ni spela och fan van vi skrek å heja på dej asså! GO ELIN! 😀 ❤

Lämna en kommentar