Förlust i sudden…

Då var helgen över och vi förlorade finalen med 7-6 i sudden! vi ledde med 5-2 och sedan gör dom kanske 3 mål på 1 minut? förstår att tjejerna var ledsna efter slutsignalen.. jag tycker ändå att vi gör en bra helg och så mycket som vissa kämpa har jag inte sett dom göra förut, underbart att se!

Körde Mickos bil hela helgen och jag är kär iden! sköna säten, skön koppling, stark motor, kan ha 5 skivor i cd-spelaren, rumpvärmare, servo… precis allt som inte min bil har, förlåt pärlan… trodde faktist att de skulle bli drygt å åka hela vägen hem på söndag till Mora från Umeå men ja tyckte bara att de var kul:D

Det hände självklart mycket på resan, som att Micko körde fast i Sundsvall.

hehe

Inte på hela vägen till Sundsvall såg vi en bärgningsbil men efter cirka 3 minuter efter att Micko kört fast så dyker de upp en, hur tur är inte de då? Mickoo har flyyyyytet!

Vi hade även 30 grader varmt på rummet i Sundsvall och jag sov överst. kändes som att man sov i en bastu, på natten fick jag nog å la mig på golvet.

Det är dessa stunder man inte glömmer 😉 en mycket rolig helg var det!

Ett svar to “Förlust i sudden…”

  1. nej elin, tänk på mig istället, jag låg breve elementet OCH somnade i mjukisbyxor. det är inte okej!! för mig vare 45 grader varmt!!

Lämna en kommentar