Halva inlägget försvann

tydligen försvann halva mitt inlägg som jag skrev igår, en i laget som märkte de för hon fatta inte varför jag hade snorungar som rubrik ;P De är ju alla hjärtans idag och jag fick ett kort i torsdags av mina små tjejor

Ha en bra alla hjärtans dag Elin önskar dina snorungar i världens bästa f96 lag, vi älskar dig!

Lite avundsjuka dom andra tränarna blev, men mutar ni spelarna som jag gör så kommer ni också få sånna kort 😉

****

Nu kör vi innebandy månd, tisd, tors.. sprint/spänst mån, tors och gym ons 🙂 men jag har även lagt in ett sprint pass på onsdagar, hoppas att de ger resultat! gäller bara att ha tålamod.

Tränings veckan har annars sett bra ut för oss och de resulterade i matchen igår mot skellefteå, vinst med 15-4 utan att vi spelade vårat bästa. spelade även med en ny klubba, badge curve 1.5 med svart player blad och fick göra mål med den 😀 men jag fick gå av i 2 perioden pga sjukdom, hade ingen röst och hostade bara! men idag känner jag mig bättre så hoppas på spel mot IKSU som förövrigt vann med 9-1 igår mot Falun.

Matchen börjar 16.00 !

Lämna en kommentar