1-1 i matcher!

förlorade som sakt första kvartsfinalen borta mot Endre. såg matchen från sidan eftersom jag var sjuk och tyckte att det var en riktigt tight match! det var inte direkt en jätte kul match för publiken eftersom tempot inte var så högt men dom hade marginalerna på deras sida och kunde tillslut vinna matchen..

På lördan åkte vi hem igen, båt 3h 20 min (sov hela vägen).. bil till uppsala för att käka (sov som en stock ända till uppsala), sedan satte vi oss i bilen å körde hela vägen hem till Mora ( sov och dreggla hela vägen).  jag har nog aldrig sovit så mycket som på denna resa hem, kändes som att resan från Gotland till Mora gick på 20min…skönt, mkt skönt..

Igår spelade vi 2 kvartsfinalen och de blev en betydligt bättre match med högt tempo. första och tredje perioden spelar vi hur bra som helst, klapp klapp spel med mycket hjärta och vilja på planen.. det var hur kul som helst att spela, nu förstår jag varför folk längtar tills slutspelsmatcherna!!!

  Nu gäller det att ladda om inför freda, kommer bli en tuff match då också. 😀 kriiiiiiiiiiiga!

Lämna en kommentar