Även Wijk till KAIS

Det är ju rena julafton här i Mora, nu har även Anna wijk skrivit på för KAIS! gissar på att både hon och sara är sugna på å se vasaloppet här i vinter;) Nej men det är skitkul att Anna ansluter till oss, en riktigt duktig center och det vet nog alla! hon kommer tillföra mycket till vårat lag precis som Sara 🙂 kommer bli köng detta 😉

****

Sommarträningen är igång och det börjades med konditions träning både i måndags & tisdags.. Idag är det tester på schemat och imöra är det sprint 🙂

annars har de inte hänt så mkt idag, tvättat, sen cyklade jag ner till hallen å prata lite där, efter de gav jag carro följe och cyklade med henne till skolan å sedan trampa jag hem igen. Nu har jag precis smällt i mig lite wook och ris, mömsigt som vi säger..

nu ska jag göra solen sällskap!

Lämna en kommentar