skönt med jobb!

lite dålig uppdatering från mig igen, men ska försöka förbättra mig 🙂

I måndags började jag arbeta på kyrkogården och jag trivs hur bra som helst! trimmar, klipper, rensar, vattnar och allt man kan tänka sig:) det är så skönt när man vaknar på möran och solen skiner, de känns så bra att gå till jobbet 🙂 skön träning hade vi även på kvällen, vi skulle springa maxfart i 30 sek (med klubba och boll) och sedan vila 30 sek, detta skulle vi göra 8 gånger och sedan lite längre vila och 8 gånger igen . kan säga att vi var helt slut efteråt! grymt skönt efteråt men benen var som spagetti.

Måndag natt var inte speciellt rolig för mig, vaknade 02.30 av värk i örat. visste inte vart jag skulle ta vägen. men somnade tillslut vid 5 igen och sedan var de upp 6 för jobb. jag var tvungen och kolla upp detta och såklart var de öroninflammation.. stannade hemma från jobbet igår med idag jobbade jag och de gick kanoners:)

men ska fortsätta att kika på Grekland-Nigeria nu!

Lämna en kommentar