Sommaren är slut

Oj, vad mycket jag har gjort i sommar! jobb och träningar hela tiden. men nu äntligen har jag tid för bloggen 🙂 just nu befinner jag mig i Sutterhöjden och har lite semester 😀 väldigt skönt måste jag säga!

Under denna fina sommar har  jag jobbat 8 veckor på kyrkogården i Mora och 2 veckor på Unihoc Summercamp, klirr i kassan! 😉

Nu är vi inne i en period då de ska spelas massa träningsmatcher, förre helgen hade vi besök av Uppsala och Övik. Det blev vinster i båda matcherna, måste säga att de är skönt att de äntligen är igång! Nu till helgen ska vi till mariestad och spela cup, motståndet kommer bestå av Karlsta, Lockerud och Pixbo. Jag tror Pixbo har något på gång och de ska bli intressant å möta dem, de har gjort en bra värvning i Elin Tjärnström som är en stark spelare och avslutare.

Nu ska jag ner i Molkoms hallen och träna min lillasysters lag 🙂 få lite pli på ungarna 😉

Lämna en kommentar