5, 6, 7, 8

Jag och Linus hade en jättebra helg i värmland, vi shoppade från 12 – 18 på lördan. senare på kvällen var vi i Molkoms hallen å kikade på DM, träffade lite molkoms folk å så 😉 vi fick låna Martins fina cadillac ner. jag vill också ha en! de blev en nöööjs helg 😉

Nu är det 1 vecka och 2 dagar kvar till seriepremiären, satan vad jag längtar. vill bara köra igång. Eftersom jag å Wijken inte har något jobb så hänger vi på hallen på förmiddagarna å tränar. Nu snart ska vi ner och köra 47 stycken 15*15.. måååste bli lite pepp nu! så här är min favorit låt i omklädningsrummet 😉

2 svar to “5, 6, 7, 8”

  1. Haha jag kan inte lyssna på låten för den är blockerad i Spanien xD vilken chock jag fick 🙂

  2. hahahaha, jag saknar våran öl tur i balklänningarna i martins bil, hahaha!

Lämna en kommentar