8-1 vinster i helgen!

Vilken underbar helg det har varit. mamma, patrik, olivia, mormor och morfar har varit här hela helgen.. fick min julklapp nu av mamma å patrik, ett par skidor, stavar å pjäxer 😀 skit kul! sen så har vi ätit god mat och fixat lite jul mys hemma i min lägenhet 🙂

8-1 blev de mot Övik och Dalen, fina siffror för våran del. Lördagens match stod jag över helt pga en lättare skada. men spelade matchen igår. det är hemskt att sitta bredvid å inte få spela men när tjejerna i laget är så duktiga så behöver man inte vara orolig. Men jag tycker ändå att första perioden mot Dalen var våran bästa hittills. vi gjorde verkligen jobbet för varandra, fart hela tiden och vi gjorde våra medspelare bra! Kan väll även säga att de var mitt första hattrick jag gjort i elitserien, skön känsla men ovanlig hehe..  vill även passa på att säga att vi bara släpper in 2 kassar på 2 matcher, känns riktigt bra.

Denna gäller att vi gör en bra träningsvecka nu för till helgen har vi IKSU och Rönnby, 2 riktigt tuffa matcher! de gäller att vi spelar som vi gjorde mot Dalen om inte ännu bättre.

****

Hur jobbigt äre inte på kvällen när man ska sova och grannen har fest? VARJE gång han kissar så hör jag det, tänk då när han har fest! haha nästa gång ska ja göra dom sällis 🙂 annars vill jag kissa i kors med honom.

Ha en bra vecka!

2 svar to “8-1 vinster i helgen!”

  1. HAHAH snälla fråga grannen nästa gång om du får kissa i kors med honom!

    Gött att det går bra för er och trevligt med sällskap från familjen! Snart ses vi 🙂 Puss

  2. en av de få matcherna ni vinner när du gör mål elin, förra året åkte ni på torsk de matcher du näta 😉
    en gång superstar, alltid superstar!!!

Lämna en kommentar