Nyår i Idre

Julen spenderades hemma i Sutterhöjden, mysigt å vara hemma. fick även träffa på Sandra som kommit hem under jul, annars bor hon just nu i Madrid. vi passade så klart på att spela lite utebandy, typiskt oss 🙂 trevligt hade vi iaf!

På söndan åkte jag tillbaka till Mora för en veckas heltidsjobb, klirr i kassan. är supernöjd med mitt jobb!

****

I veckan har jag bara tränat i bassäng, trampat vatten och cirkelträning. rehabar mina benhinnor som inte mått så bra ett tag. hoppas dom är bättre nu!

i torsdags efter jobbet åkte jag och 6 andra tjejer till Idre för att fira nyår. kul å komma bort lite 😀

fort i backen gick de kan ja lova!

lika tuff var jag på att åka slalom......

de vart en bra helg och nu är man tillbaka i Mora igen.. jobb och innebandy hela veckan 🙂 till helgen har vi Pixbo och Lockerud, ska bli skönt å komma igång med innebandyn igen!

bye bye 🙂

Lämna en kommentar