Norrlandsturné!

Jag och Tussen (#92) sitter här på vårat rum 308. Vi var med om en mycket märklig sak igår kväll.. Alla i laget bor 4 och 4 förutom jag och Tussen.. Alla bor på våning 2, förutom jag och Tussen som bor på 3an… När vi hade listat ut att de var just på våning 3 som var djurvåningen (grisen var med) så förstod vi varför vi har hamnat här. tankarna slog oss först att vi bodde på våning 3 för att dom skulle lämna oss här.. ja, vi började nästan grina när vi tänkte så. men rummet är ljudisolerat och Grisen mår bra!

En annan märklig sak var att jag (#77) började blöda näsblod när jag och Tussen hade våran romantiska kvällsfika. jag fick ligga ner i fotöljen och Tussen fick mata mig (inte romantiskt). Senare fick vi besök av #16 & #20 som hade fått reda på våra bekymmer… Vi satt och snacka och grina (vi skratta så mycket att vi grina) åt allt som hade hänt.. helt plötsligt börjar tussen också blöda näsblod ?!?!??!?! hur kan vi båda som bor i rum 308 blöda näsblod? hade jag smittat henne?? de är den stora frågan…

Efter alla omständigheter så mår vi relativt bra. Vi har ju trots allt varandra. Idag väntas en kort bussfärd till ö-vik för att möta just ö-vik. Efter den matchen drar vi vidare till Umeå förr att möta Dalen på söndag. Två viktiga matcher som vi absolut inte vill tappa poäng hos! Sist vi mötte ö-vik blev det 8-1 till oss på hemmaplan. Nu kliver vi in på deras arena och då får vi slita lite extra. Men det fixar vi brudar!!! Nu ska jag, tussen och grisen mysa lite framför nyhetsmorgon innan det bär av igen. TAGGA NUU!!!!

 



Ett svar to “Norrlandsturné!”

  1. hahah va blire elin!?? diggar kortet 😀

Lämna en kommentar