vad ska man säga…

vet inte vad jag ska skriva, mest tungt just nu! sov 3 timmar inatt, man bara funderar hela tiden.. vad skulle vi gjort annorlunda, varför vann vi inte, många tankar som kommer upp. just nu vill man inte röra innebandy klubban. Djurgården spelade smart och vann på sin rutin, rutin är viktigt, de får man inte glömma. medans vi inte vågade göra de där lilla sista som behövdes.. vi var 1 match ifrån att gå till final, en ynka match. fy f*n.

Enda positiva för min del är att min kropp kanske kan bli bra från alla skador, tror jag grinat efter varje match jag spelat för att jag haft så ont. Inflamation i benhinnor och bristning i vaden, de är inte sånt man vill spela med under alla våra semi matcher. man vill vara på topp och prestera sitt bästa, sjukt jobbigt när man inte kan. jag kunde inte ens hoppa upp och ner, bra ben…hade vi gått till final så vet jag inte om jag kunde spelat.. men de skiter jag  i just nu.

så jahap, vad gör man nu då? de är det här man lever för. jag hatar verkligen att förlora. Har jobb på Dalbergs April ut, sen blir de att besöka värmland!

over and out

Ett svar to “vad ska man säga…”

  1. skit oxå 😦 ja krya på din kropp nu! ååh härliga värmland, hoppas vi ses där snart!!!!! 🙂

Lämna en kommentar