Hemma igen..

jag han inte att skriva i lördags att vi vann mot Schweiz med 7-2 😀 klockan blev så mkt å vi skulle ju upp tidigt för att spela match mot Finland klockan 11.00.  Matchen mot Schweiz var det verkligen mycke fart i, hårda närkamper och framförallt bra spel från våran sida. sånna här matcher älskar man bara att spela!

Igår söndag spelade vi alltså sista matchen mot Finland och det blev vinst med 7-1 !! fett nice. det var inte lika högt tempo som det var mot Schweiz, trodde faktist att finskorna skulle vara lite vassare. vi hade iaf spelövertaget och dom hade väll några chanser å göra mål på men vi var mycket bättre än dom! tycker att våran kedja med Kranz, jag, widar, wikström, tjärnström (bergström) har funkat väldigt bra 🙂 det är så jäkla kul att spela med så himla bra innebandyspelare! widar jag är faktist 90:a å inte 89:a ;P

euro-floorball-tour-schweiz-09-048

euro-floorball-tour-schweiz-09-102

Har varit en sjukt kul vecka/helg med mkt skratt 🙂 de är ett väldigt gött gäng som har varit med.

vad mkt berg de är i Schweiz egentligen, de är väldigt fint där iaf 🙂 

nu är innebandysäsongen över, lite skönt måste jag säga. har ganska mkt i skolan nu som jag har missat när jar har varit borta som jag nu kan lägga min energi på å få de gjort. sedan börjar försäsongen ….

Flyget gick bra hem å vi var ve Arlanda vid 22.00, sedan blev det hyrbil hem å jag låg i sängen 03.00 ;P åsen upp i morse ve 08.00 för då vare dax för skolan:) nu är jag lite sliten i huvudet faktist, ska gå å handla lite mat nu å sen plugg, sen blire sänga!!!!! 🙂 jag ska även lägga in lite bilder senare idag! även litte skönt å komma hem till värmland igen 😉

2 svar to “Hemma igen..”

  1. Challan Says:

    Välkommen hem!

    Kul att det gick så bra för er i Schweiz. Ni har verkligen ett slitigt liv, men lite glamour fick ni väl på hotellet!?! 😉

  2. Kul att det gick så bra för dig och de andra i laget.
    Man blir lite stolt vetdu 🙂

Lämna en kommentar