Nu är allt över

Nu är balen och studenten gjord och det är de bästa jag varit med om 🙂 inget slår det här!!!! I skolan bjöd lärarna på musik och underhållning. stipendium delades ut och jag fick Margit och waldemar Hellgrens premiefond förklaring ” som genom flit, ordning och kunskaper gjort framsteg i sin utbildning”. skiit kul att jag fick de :D:D:D sen fick jag även skolans idrottsmedalj, som även Stefan Holm en gång fått. feeeettt nice 😀 efter vi sprang ut åkte vi lastbil genom stan och härjade! vid 4 åkte jag hem för då var släkten där och några kompisar så det blev käk. de blev lite brådis för vid 19.00 skulle jag vara i stan igen och käka med klassen (blev mycket käk hela tiden, göööött!) iaf efter god mat och tårar blev de iväg på studentfesten på nöjes där det var as mkt folk, men de var skiit kul:) träfffade jättte många som jag inte hade sett sen 9 an typ.

                                                                                                                Om jag sammanfattar detta så har det

påväg till studentfesten

påväg till studentfesten

 varit skit kul och de är väldigt synd att man bara gör detta 1 gång i livet. jag får väll fixa egen bal hemma hos mig istället, leeettt. Nu börjar de riktiga livet, herregud. jag har nog inte fattat det än. Nu på måndag börjar jag på mitt sommarjobb på kyrkogården där jag ska vara i 4 veckor. På kvällen blir de även träning med skattkärr på Sörmon (grusgropen, mumma).

ja ni ser, det var gaaaalet ;)

ja ni ser, det var gaaaalet 😉

 

Ronja och jag

Ronja och jag

2 svar to “Nu är allt över”

  1. AAAAAAAAA STATUS! jag är med på elinsblogg. JISSES:D:D

Lämna en kommentar