5-1 till u-21 killarna, tjalalalala

första dagen på jobbet igår, fick sitta i grusgravar och ta bort ogräs och sedan kratta fint med en fin kratta (göra massa fina ränder å sååee) helt okej med musik i örat:) dock lite töligt att det var regn. jag slutade vid 15.00 för jag skulle till vårdcentralen vid 15.25 med min lilltå (den är svullen å äcklig) har haft de så nästan hela säsongen men de börjar bli lite värre nu. aa iaf så fick jag sitta å vänta till 16.10 för då kom jag in (då hade jag suttit och väntat orolig i väntrummet i 1 h ungefär för vi skulle ha träning 18.00 på Sörmon, hur i helskotta skulle jag hinna detta. hade även vare in å skällt på tjejen i receptionen, hon såg ändå så uttråkad ut ;D) vid 16.20 är jag klar och doktorn tyckte att jag skulle gå till en fot terapeut, går de för länge så måste dom kanske skära bort den. men hellre de så den försvinner någon gång. vad har man lilltån till egentligen? den bara hänger på, kanske för att foten ska se finare ut? aja vem vet:) men iaf så börna jag hem med bilen å var hemma vid halv 5 kanske. det var bara att byta kläder å packa ner en lite massäck till efter träningen. sen hoppade jag in i bilen och hämtade upp Sara & amanda i Molkom och sen bärde de iväg mot träning. de var iaf en väldigt stressad dag för mig och jag blev orolig att jag skulle missa träningen.

På träningen skulle vi springa i grusgropen, upp å ner å hit å dit + styrka. inte så jäla kul men skönt efteråt. efter det blev de bilen hem igen, duscha, käka och sen isäng. var dyyng trött!

Idaaaag på jobbet fortsatte jag med grusgravarna och när de var klart så var de klippning av gräs med en gåbar. när jag klipper så brukar jag alltid gå å sjunga för de är ju ändå ingen som hör mig för de dundrar så runt mig. imorgon kommer vi fortsätta klippa gräs 🙂 skönt att det är ledigt på fredag, märks att jag inte är van att gå upp 6 och sluta 4. men imorgon ska jag börja 6 så jag måste gå upp ännu tidigare. ´phuuuuuu, men jag vill ju ha kooosing (pengar). ska gå å sova nu, snuvan rinner och jag har ont i huvet.

Gryyyym match förut av u-21 killarna, riktigt kul att se. såg bara en halvlek för under den andra så hade jag tage en alvedon å somnat. marcuuus berg och ola toivonen var riktigt bra när jag såg dom. värmlands pöjker åsssså för den delen fick jag reda på ;P olala.

Lämna en kommentar