blåååsor

i Söndags blev de upp igen för att stå i montern. det var ungefär lika mycket folk idag.

västerås 043

 både jag å Emelie hade problem med fötterna efter första dagen, dock av olika anledningar. hennes var uppbrända och mina hade blåsor.

västerås 021

så dagen började med att köpa flipp flopp till mig å tyg skor till henne. sen var det igång. samma sak idag, mycket folk och mycket värme. härligt 😉

VM bucklan var man ju bara tvungen att ta kort med:)

VM bucklan var man ju bara tvungen att ta kort med:)

blev även lite tävlingt mot några grabbar som ville slå mig å emelie i prickskytte, som tur var så vann vi ;D

västerås 046

limpan satte även 2 skott i 1oo p hålet av 5 skott, nice;)

Riktigt rolig helg med roligt folk 😀

nu måste ja duscha för de är så varmt.

PS. Amanda är bäst!

Ett svar to “blåååsor”

  1. ”blev även lite tävlingt mot några grabbar som ville slå mig å emelie i prickskytte, som tur var så vann vi ;D”

    Huh, ni hade ju tränat hela helgen… Vi va styggt bra för att det va första gången…

Lämna en kommentar