första natten i nya lägenheten

nu har jag äntligen kommit fram. tog ett tag att komma fram med min bil 😉 avgassystemet släppte lite å såe men fram kom jag tillslut.

jag åkte själv upp så hade med lite saker i bilen så jag skulle kunna sova i lägenheten. madrass + grisen var det enda jag behövde för att trivas 😉

gick upp vid 8 för vid 9 skulle jag till sjukhuset. operationen gick jätte bra 😀 så nu är knölen borta! sköönt måste jag säga !

senare unnder dagen kom familjen + martin, carina å ida med alla mina saker. 3 våningen är roligt att bära upp saker till ;). nu är nästan allt klart, en byrå ska packas upp, tavlor, lampor. okejråå, de kanske inte är så lite kvar.  men martin har vare duktig å fixat tvn, dvdn och dragit sladdar så nu funkar surround ljudet fint 😉

nu ska jag vara barnvakt åt små tjejorna !! BERT tittar vi på ;););) . btw Olivia fyllde 7 år igår 🙂

8 svar to “första natten i nya lägenheten”

  1. Emelie Nordlinder Says:

    Haha Elin, jag kom ihåg din lilla gris på U19-vm 😉

  2. svensson Says:

    skräll att bilen rasar!!:S lycka till!

  3. eyyyyy kvinna! låter ju underbart, tur att du inte skäms och visar att du är ifrån värmland genom att inte svika din sletna bil. 😀

  4. amanda Says:

    jag kommer snart upp och gör mora lite osäkert

Lämna en kommentar