Dolly Parton, hoppat fallskärm, flyttar!

har vare väldigt dålig på att skriva nu på ett tag men de är så att internet har inte funkat, venne vaf men nu gör de det iaf:)

dagarna rullar på å jag har slutat jobbat nu 🙂 gjorde sista dagen i fredas, gött!! efter de drog jag hem för att byta om till Dolly Parton. jag skulle på kändisfest i Grums 😉 (av alla ställen liksom);P vi firade Issa som hade fyllt år åsen sa väll jag hejdå eftersom jag flyttar nu på fredag. under kvällen blev det lekar, bastu och bad. på festen kom även Harry potter, Di leva, Silvia, Oprah, ozzy osbourne och Peter Sipen.  jag gissar att ni ser mig på bilden ?;)

tyvär så skulle Oprah längst till höger bada så hon står i morgonrock.

tyvär så skulle Oprah längst till höger bada så hon står i morgonrock.

På Söndagen så åkte jag med pappa å bror till västerås för att se på min kusin och hans pappa när dom skulle hoppa fallskärm. dom undrade om jag ville, å de ville jag ju men jag var ju tvungen att tänka på plånboken så jag sa nej. när vi väl kom fram till Johannisbergs flygplats och jag såg flygplanet å allt så blev jag så sugen så jag sket i pengarna. kosta va de kostar vill men jag ska hoppa ! vi klämde ihop oss 15 pers i ett jätte litet flygplan och flög 4000 meter upp och sen så vare bara att hoppa. hoppade ju med en tandempilot så jag var ju inte själv:) sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt häftigt var de !!!!!!! att hoppa ur planet å bara dyka ner mot marken, skön känsla:) efter 50 sek i fritt fall så fällde vi ut fallskärmen och bara svävade. så där satt vi i luften och prata om utsikten och att vi kunde se 10 mil. så nöjd att jag gjorde de annars hade jag ångrat mig!!! jag köpte även till så en skulle hoppa brevid oss och filma så jag har till å med mitt hopp på DVD :D:D
fettt nice :D

fettt nice 😀

Idag har vi vare i stan hela dagen och shoppat soffa, bord, kastrull, lampor och allt man nu behöver till en lägenhet. jag är så fatttttttttttttttttig nu ;P  men de ska bli kul att inreda:)
jag ligger i med träningen och kör långlöp eller intervaller. jag måste ju även fast de gör …….. ont i tån. kan ju inte påstå att den blir bättre men jag hoppas att jag får en tid snart för detta är inte bra. jag kör även mkt bål träning och höga hopp för att få upp steget i löpningen. jag är precis påväg ut nu för att träna. men antingen cykel lr trampmaskin för att inte påfresta tån.
5 dagar kvar!

Lämna en kommentar