19 år idag för tusan!

Var hemma hos Martina Löf med nästan hela laget igår 🙂 grilla, lekte lekar (erica var så förbannat duktig på lekarna) ;). de va så jääkla kul 😀 tack för de martina. lite senare så drog vi in till Rättvik för lite dans 😉 venne va de hette där vi var men de var typ vi och alla gubbar där. nejrå men de var ju så jääkla skön musik, Svenne Rubins spelade ju :D:D ” en gammal amazon” och andra godbitar 😀 ojojoj riktigt bra.  Jag passar nog in riktigt bra här 😉

Martina hade även fyllt år så de blev lite sjungande!

Martina hade även fyllt år så de blev lite sjungande!

senare på kvälleeen blev jag ju 19 år också,  wiiihooo 😀 fast jag vet inte om jag vill bli så mkt äldre. kanske 25 men inte mer, okej gud ?!

de blev en riktig bra födelsedag iaf 🙂 och nu under dagen kom mormor, morfar och broder upp hit 🙂 så vi har käkat och spelat minigolf, jag var fan rå sämst. illllllllllllllllllllla!!!

nu ikväll gjorde jag min första konditions träning sen i fredas då jag opererades. jag cyklade för jag får inte springa än, förhoppningsvis så får jag börja med de på måndag 😀 men de var riktigt skönt att cykla och de kändes bra i tån:) gjorde inte ont eller så, cyklade i flipflop för jag får inte på mig några skor än.  men ska bli gött å få köra på för fullt snart igen!

efter jag cyklat så såg jag en stång å bara för skojs skull sa jag till roger ( min tränare) att chins har jag aldrig klarat att gjort. så jag provade å jag klarade 1 :D:D:D jag var fett rå nöjd, men då gjorde jag ju på de lättare sättet, men har ju aldrig klarat av de  heller så jag var ju as glad ändå:D sen efter jag lekt med de så körde jag styrka med laget 🙂

nu sitter jag här å har precis städat lite å så. min första RIKTIGA gång jag ska sova själv i lägenheten sen vi har möblerat å så 😉 jag laddar upp med nästan 1 kilo hallon nu som jag sitter å käkar. kanske inte riktigt så mkt men ungefär.  sen efter de blir kväl 🙂 inte två l utan 1.

tack för alla gratulationer också 😀 fick väldigt fina blommor från svenska spel, tack så jätte möe för de 🙂

2 svar to “19 år idag för tusan!”

  1. Men kul är det med rock-skating!;) Tack för kommentaren, nu har vi en kändiskommentar:)

Lämna en kommentar