Unihoc summercamp 09

Innebandy skolan drar i gång i morgon 🙂 vi hade möte förut och gick igenom regler och andra bra saker att veta. Det är ungefär 60 stycken som kommer hit och ska vara med, skit kul 😀 sen är det uppdelat i olika åldersgrupper, det är ungefär 20-23 spelar + målvakter i varje grupp. 

 det är ungefär 3 ledare i varje grupp, i min grupp äre jag, Löf och Larsson. Aldrig varit med på denna innebandy skola förut så det ska bli väldigt intressant. Sandra Fredriksson kommer även ha målvaktsövningar med målvakterna och även teori.

Dom har 2 innebandy pass per dag, nått fys pass och andra roliga aktiviteter. blir ni inte sugna själv på detta?:D

det var förra året jag fick reda på att detta fanns, annars skulle jag lätt varit med på detta själv. innebandy hela tiden, fasen va sköjj 😉

Imorgon har vi innebandy träning från 09.00-11.00 tror jag. jag åker dit vid 08.00 för att skjuta och trixa lite och sedan på innebandy träningen så ska jag cykla. ska nog ut och träna nu hade jag tänkt :)har inge bättre för mig.

Farmor och pappa kom och hälsade på förut också, dom tog med min gitarr så nu ska det spelas:D kan typ inget men ska lära mig 🙂 skit kul.

Lämna en kommentar