Cykeltur i ösregn och flippflopp

Som sagt så var jag ute och cyklade i fredags kväll. Det såg fint ut på himlen så jag gick ner och hämtade cykeln. De är en väldigt fin tantcykel som jag har 😉 Micko visade mig sist en bana som jag fick cykla så jag tänkte ta den igen eftersom jag inte vet om någon annan. tror den är runt 1 mil så jag tänkte cykla 2 varv runt den. men redan efter 3km så började den spöregna! de verkligen öste ner. där satt jag på cykeln i mjukis kläder och flippflopp eftersom jag inte får på mig några skor än. Det var sjuuukt blött och sjukt kallt! plus att det var dåligt med luft i däcken haha.  men jag bestämde mig för att cykla runt den ändå.

när jag hade cyklat runt så darrade jag nästanav kyla. Sket i de andra varvet och gick så fort jag kunde in i porten och upp till min lägenhet och satte på vatten till badkaret. Var tvungen att ha värme. men jag skulle nog åkt hem när det började regna för nu sitter jag här och hostar och tät i hela hövvet känns det som.. dumt hövve  får kroppen liv av, äre inte så?

Ska strax tillbaka till innebandy skolan igen och jobba. börjar klockan 18.00 till 22.00 och imorse jobbade jag från 07.00-13.00. men de är skit kul 🙂 min grupp har hand om alla tjejer och de flesta är typ från Hagfors så jag förstår ju iaf vad dom säger 😉 men dom som inte är därifrån förstår inte vad jag säger typ haha.

Igår var det en lära känna dag för alla så det var mest lekar och så, kan nästan alla namn nu:) idag har vi tränat innebandy ( vi har olika teman varje dag och idag är det teknik), lekt dunken och spelat pingis!

4 kanten, man ska dribbla och sen skjuta bort varandras bollar!

4 kanten, man ska dribbla och sen skjuta bort varandras bollar!

Innan träningen börjat äre genomgång av alla övningar.

Innan träningen börjat äre genomgång av alla övningar.

Efter vi tränade så var det dax för lite fri tid, då bestämde vi oss för att leka dunken 🙂

Unihoc summercamp 015

Tror både Bella och Hanna blev tagna först hela tiden, men lika glada för de 😉

Ska åka ner nu till dom 🙂 hejrå

Lämna en kommentar