KAIS Mora – Falun, 5-4

Den vinsten satt så jäkla gött !!! jag vet inte hur jag ska beskriva matchen, 1 perioden å början på 2 så spelade vi riktigt bra å resten av matchen så spelade vi med ”Hjärtat” som vi sa efter matchen. Vi kämpade verkligen för varandra å ingen vek ner sig. Vi fick inte riktigt ut hela vårat spel med de är så starkt att vi vinner ändå:) Martina gjorde första målet å de var riktigt snyggt, hon fick en macka av sara åsså drar hon målvakten å lägger in bollen ;D fett snyggtt! Jag fick även sätta en kasse i pp ( direkt när jag gjorde målet tog Roger bollen å kasta upp den på läktaren till mormor å morfar haha ;D )

men men.. nu ska jag njuta av denna seger ikväll å imöra börjar en ny träningsvecka:D kul? JAA, dum fråga elin..

4 svar to “KAIS Mora – Falun, 5-4”

  1. min kuuuuung 😀

  2. Grattis till första målet i Mora-tröjan!

  3. Skattkärr Says:

    Det kommer fler mål. Lycka till

Lämna en kommentar