Tripp till Stockholm imörn

Ååååå vilken rolig träning de va idag. Vi körde mycket passningar och skott å sen avsluta vi med 2 mål. Vi hade träning på B plan som är mindre än A plan som vi brukar träna på,  så vi körde 4 mot 4 😀 de var skit kul eftersom de var så högt tempo! träningen avslutades med styrka.

Nu har jag tage fram lite kläder som jag ska ha imörn. Jag ska nämligen till Stockholm på personalkonferens för RF å SISU å då ville dom ha mig där eftersom jag elitidrottar, Svenska spel är ju med 🙂 så de ska bli intressant! Tåget går 06.24  å jag är framme strax efter 10.00 tror jag, blir å sova på tåget iaf:) Datorn är självklart med!

Föresten, Jag har nu betraktat ett nytt åk. Eftersom min bil är så stor å klumpig så har jag så svårt att komma fram med den. så förra veckan var jag ute å leta å leta å tillslut hittade jag världens snyggaste åk. Den är liten, lätt, rymlig, enkel att styra å har en jätte snygg färg!

Ser ni den röda där borta?

Ser ni den röda där borta?

 den är så snyyyggg! här syns den bättre…

allt 037

Inte golfen som står framför, nej nej.. På den här kan jag lägga innebandy skorna å vattenflaskan i korgen, hur lätt som helst. Men jag skulle bygga på en planka som jag kan stå på i nerförsbackarna. Den är billig å drar ingen bensin. Kan man ha nå bättre än den här? Blir genast att söka upp ägaren!

Den kan jag köra ända in i omklädningsrummet med! underbart.

4 svar to “Tripp till Stockholm imörn”

  1. gött, ser de finns en plats för mig där åh 😉

  2. Hej Elin 🙂 Jag håller på med en innebandytidning som slutprojekt i skolan (jag går tredje året i gymnasiet) och håller just nu på att samla material till den för fullt. Och jag skulle jättegärna vilja ha din hjälp, några svar på ett par frågor bara (och en grym bild på dig kanske!). Har du tid kan du väl maila mig, det skulle vara superuppskattat!

    Fortsätt spela bra innebandy, jag hejar på dig 🙂

    • elinreinestrand Says:

      Tjaaba.
      Nu skickade jag min mejl till dig så de är bara att fråga på så ska jag försöka hjälpa dig:)

Lämna en kommentar