Stockholm är STOOOORT.

Det blev en heldag i Stockholm igår. Vi var på en friidrottsbana vid Nynäshamn (?) tror jag ;P RF och SISU hade personalkonferens och skulle avsluta dagen men 10 kamp typ ;P Det var elever från bosön som hade gjort massa olika stationer. Jag tror det var runt 400 personer där ;O de var rätt många lag! Jag stod vid stationen ”Plankan” med några andra tjejer 🙂

Stockholm, personalkonferans för RF och SISU 007

Vänster, höger, vänster, höger.. Dom hade max 3min på sig att ta sig fram till en kon som stod 40m fram ungefär.

Vänster, höger, vänster, höger.. Dom hade max 3min på sig att ta sig fram till en kon som stod 40m fram ungefär.

Ett gott skratt förlänger livet säger man, och de har jag gjort nu efter denna gren iaf! Herreguuuuud vad roligt de såg ut. vissa blev även sura på varandra haha 😉

Några andra personer var även där 🙂

Dennerby (Djurgårdens tränare), jag, Danijela Rundqvist (Hockey landslaget), Åsa Boström (Bandy landslaget)

Dennerby (Djurgårdens tränare), jag, Danijela Rundqvist (Hockey landslaget), Åsa Boström (Bandy landslaget)

Sen var även Johanna Westberg där (Handbolls landslaget) 🙂 Svenska spel hade fixat dit oss 🙂

Killarna gick runt å filma lite

Killarna gick runt å filma lite

Det blev en väldigt trevlig dag

Det blev en väldigt trevlig dag

Vid 17.00 kom taxin och hämtade upp oss å körde åss till centralstationen 🙂 mitt tåg hem gick 19.44 så jag gick till Åhlens å spanade lite. Åhlens var JÄTTE stort så jag var jätte rädd att jag skulle gå vilse så jag gick bara på första våningen. Nästa gång får nog någon gå med mig.. jag skulle aldrig hitta i stockholm, neeeever..

Men tågresan gick bra och jag var hemme 23.45 i min säng, HELT SLUT! Stockholm är nog för stort för mig.. jag gillar lilla Mora.

i mörse tog jag en rejäl sövmöra å gick upp vid 11, käkade frukost, kollade på idol, diskade, tvättade å sedan gick jag ner till Prestholmen för att köra 200 meters intervaller men våran Fystränare. Skit bra att han vill följa med å köra med mig 🙂 vi körde de 10 ggr å vilade 30 sek mellan varje. Direkt efter de vart de hem å laga mat, titta i matte boken ( började läsa matte i måndags) men jag fattar inte så mkt så jag måste be om hjälp (Micko?) 😀

Å nu har jag precis kommit hem från gymmet som vi kört med laget, Jonas som är våran instruktör var där å lärde oss några nya övningar idag. kul me nå nytt ibland 🙂

Myyys

Myyys

Nu ska jag käka lite gröt å titta på idol på datorn ;D ska nog inviga min nya toast maskin som jag köpt i veckan också, blir fint dä 🙂

Natti.

4 svar to “Stockholm är STOOOORT.”

  1. Hörde att du var grym igår, bra jobbat! 🙂 Schyssta bilder har du tagit också! Nästa gång du är här lovar jag att guida dig i stan, trots att jag är bybo i själ och hjärta har jag ju bott här några år nu, så borde hitta ganska bra 😉 Annars ringer vi Challan! haha

  2. Hej Elin!

    Va roligt att läsa om din dag i Stockholm=) Ledsen om jag lurade in dig på Åhlens! Vill bara önska dig all lycka å påminn mig gärna om dina matcher i stockholm, skicka mig ett mail. Kör hårt å lycka till! Tror på dig till VM! Danni

    • elinreinestrand Says:

      Heej Danijela ;D

      Shit va kul att du titta in till min blogg 😀
      Det var ju jag som ville till Åhlens så dä ä ju mitt fel hah. Det var jättekul att träffa dig och jag kommer följa dig på din blogg, varje dag 😀 förhoppningsvis får jag se dig spela nångång också, de skulle vara jättekul! Ta hand om dig å kör över alla i rinken !! 🙂

Lämna en kommentar