Match i förra hemmahallen!

Nu har alla dragit hem, jag har haft halva laget hemma hos mig ikväll.. blev klyftpotäter, kött, kyckling, paj å lite idol. men nu är jag själv, ingen ronja lr sandra som är här å stökar ner med kläder. ( fast jag gillade att dom lagade mat nästan varje dag), dom gillade mora å mora gillade dom.

Imorgon äre äntligen match å karlstad står som motstånd. Dom har haft de tungt nu i början å ligger där nere i tabellen efter 7 omgångar. Karlstad är stora å starka å kör sitt eget race. Jag tror att de kommer bli en tuff match imöra mot dom å självklart hoppas jag på lite folk från molkom som hejjar på KAIS! vi kommer ladda upp med massa raggarmusik i minibussarna, lääätt! ;D 16.00 CAM arena!

på söndag spelar vi även mot Rönnby där karro widar spelar som är en stor profil i deras lag. dom har ett starkare lag i år å de blir inte en lätt match.. Hanna Pettersson i deras mål är ruskigt duktig tycker jag och många andra.. men de är vi också å de ska vi bevisa. Matchen kommer att spelas i Fagersta klockan 15.00

min kära vän Helene (lite besviken efter att motståndarna har gjort mål, lr om hon gjorde självmål.. bara hon som vet)

min kära vän Helene (lite besviken efter att motståndarna har gjort mål, lr om hon gjorde självmål.. bara hon som vet)

 

Natttiii

3 svar to “Match i förra hemmahallen!”

  1. Haha hejja Hel! (jag tänkte att jag får sätta igång och kommentera eftersom ingen annan är så bra på det!)

  2. haha skönaste bilden

  3. Camel ser lagom lett ut med den minen också;p

Lämna en kommentar