dags för lördasmys

Som ni kanske har läst i limpan å karros bloggar så spela vi internmatch i torsdags å de bjöds på hela 18 mål. matchen slutade 9-9 å de bjöds på några riktigt fina mål från båda lagen. det var även kul att de kom så mycke folk å titta på matchen, de blir så mycket roligare med publik! Igår var de sista dagen på lägret å då åkte vi till Sunsta badhus å körde lite återhämtningsövningar i vattnet tillsammans med Kevin.. efter de drog vi tillbaka till hotellet för lite käk å sedan säga hejdå till varandra. Jag stannade kvar i stan å fika med några gamla klasskamrater å passade även på att köpa några julklappar (mormor å morfar, ni kommer få julklapp även fast ni inte vill) hihi.

på kvällen blev de hem till sara eriksson med några andra tjejkompisar där de blev idol tittande å lite tjejsnack 🙂 myysig kväll, va längesen jag såg några av dessa töser! idag har jag gjort lite allt möjligt, just nu är jag hemma hos mamma å jag och Olivia leker ”skola”.. hon är lärare å jag ä barn, å nu ska jag räkna några matte tal så de är bäst att jag gör de så jag inte får IG!! vore ju hemskt…

herråå:)

2 svar to “dags för lördasmys”

  1. värmland Says:

    Kul att du också gjorde mål på matchen Elin! Det var jätte roligt att se er spela.

  2. Håller med, ni är grymma! 🙂 Var kul att ses, sorry att jag inte hann säga hejdå, var tvungen att åka till flyget. Men vi ses ju på VM, och hörs säkert innan dess 🙂

Lämna en kommentar