Skyltsöndan, innebandy snack!

Igår var de ju skyltsöndan å självklart var de även de i Molkom.. Molkom har även en innebandy butik som är rätt nyöppen. Alla känner alla här  (nästan) å jag känner såklart personerna som äger butiken. Dom undrade om jag ville vara i butiken mellan 15.00-16.00  så folk kunde komma å snacka lite innebandy å sådär å självklart gjorde jag de 🙂  Det blev väldigt mycket innebandy snack inför VM, men jag stod även å tittade på massa innebandy klubbor ( tycker sånt är skoj) Skönt för alla föräldrar som bor i Molkom, då slipper dom att åka till stan för att köpa en ny klubba till en gnällande unge ;);););)  Å som tack för att jag var där så tryckte dom en tröja till mig!

Molkom indoorsport, allt inom innebandyn!

Väldigt snällt av dom.. Den kommer att användas, helt klart!

Skulle ni någongång åka förbi Molkom så titta in där.. fast inte så lätt å hitta dit kanske, så här har ni en karta!

64 är stora vägen... svänger in å kör förbi preem, fortsätter till nästa korsning, höger å sedan direkt till vänster.. fortsätter vägen tills du kommer till järnvägsstation, FRAMME 🙂

Idag har jag julstädat å julpyntat min lägenhet 🙂 har även ströke (strykit) gardiner till köket å hängt upp så nu ärre så fint så! har även börjat packa lite inför VM, fatta att vi åker på onsdag för att spela vm, sjukt kul 😀

Nu ska jag ner till ica å handla lite å sen äre träning!

 

2 svar to “Skyltsöndan, innebandy snack!”

  1. Strykt?

  2. mildamakaroner Says:

    mysigt med jul

Lämna en kommentar