Jag är beroende!

Nu håller jag å sandra på å packar för vid 10.00 så drar vi till ett nytt hotell ute på landet. Hur ska vi få plats med allt?

Igår var vi å kika när Schweiz vann mot Finland med 5-3, ja trodde faktist att finland skulle vinna där ett tag men niix. Å ikväll spelar vi mot Lettland vid 19.15:)

I kortspelandet har wijk å empa gått i kapp och gått om oss så nu står de 7-6 till dom ?!?alltså,  jag vill spela hela tiden, jag är inne i ett beroende..  igår kväll fick jag gå in till ”krisgruppen” ( Helga&Lisa, minne var ej med) å få några goda råd, för jag var så uppe i varv så dom fick helt enkelt ta hand om mig! tack för att ni hjälper mig men jag måste fortsätta med detta spel, jag kan inte sluta nu….

geee miiig!

5 svar to “Jag är beroende!”

  1. Lycka till ikväll!
    Ulle och jag kommer och tittar på lördag.
    Kramar

  2. ”våga skjuta , tufft att göra MÅL” 😉
    Grattis till målet mot Lettland .

  3. håller med nicke där 😀
    haha
    vill se ett till i morgon :O !!!

Lämna en kommentar