bollen gick in

och nu har jag äntligen fått göra mitt första mål i landslags tröjan 😀 det kändes underbart, syntes nog på mig 😉 matchen blev i alla fall 10-1 till oss!

men hallllååå, varför har alla på hotellet fått jacutzzi (stavas de så?) utom jag och sandra? vi har istället det minsta rummet plus att vi sover i barnsängar? är detta verkligen rättvist… men vi har ju i alla fall varandra, det är de viktigaste…

imorgon har vi träning och på kvällen är det anhörighetsfika så vi kommer ha fullt upp! 🙂 men nu väntar min barnsäng på mig 🙂

(btw, detta inlägg är tillägnat victoria wikström. eftersom hon inte förstår min värmländska stavning så har jag nu skrivit på svenska för hennes skull, första och sista gången) 😉

2 svar to “bollen gick in”

  1. Vad står det nu i det berömda spelet?

  2. Dan Leijon Says:

    Hääärligt tjejjen…

    En värmländsk tös gjorde sitt första VM-mål
    på läktaren satt vi och ut ur våra munnar kom ett skriande vrål
    Fy f.. va gött att hon satte dit den
    nu hoppas vi att du mot Finland gör reprisen
    Dock är det viktigaste att du för Sverige till final
    så att du får ta emot FÖRSTA VM-GULDET på segrarens tribunal

    Här hemma håller vi tummarna…

    Leijon

Lämna en kommentar