fort ska de gå!

ååååssså ä denna jul över. tiden går ju alldeles för fort måste jag säga, och även detta bloggande är ju snart slut.. jag fick en mixer i julklapp, preeeecis vad jag önskade mig, hur gott äre inte å göra en smoothie? sen har jag fått köksgrejer, pengar å lite annat 🙂 är riktigt nöjd!

De är faktist rätt gött att de är snö, man kan ju göra massa saker då. Idag har jag vare hos mormor och morfar å åkt skidor, gjorde en bana som jag åkte i. sen gjorde jag även ett spår uppför Mjönäs backen som jag åkte uppför 2 ggr (lång och brant backe), riktigt skönt faktist! hela vägen uppför backen tänkte jag på hur kul de skulle bli att åka ner igen, MEEEEEEN…. när jag skulle åka ner igen så råkade jag åka i lite vatten och då frös de till så det blev is under mina skidor!! jag fick då stapla nedför backen istället, tror ni jag var arg? ojooooo.. de var riktigt nära att jag slängde bort skidorna å att jag skulle gå hem igen, men de var ju mormors skidor så de kunde jag ju inte göra … men de va väääldigt nära att jag gjorde de… ibland är jag att bra snäll.

Efter den trevliga turen på skidor åkte jag hem igen för jag fick besök av sandra så vi skulle åka pulka och bob efter våran 4-hjuling. de är så jäkla kul ;D jag vill att de ska gå fort som satan så man är nära på att vurpa, bööötttten kallas de! 😉 jag gillar lite galna saker. på kvällen kom amanda å sara hit så det blev film tittande. sandra fick tyvär ta sitt pick och pack å åka hem för hon blev sjuk! (hoppas jag inte får magsjukan nu…) kryyyaaa på dig! 🙂

nu ska jag nog sätta på en film å lägga mig lite i soffan 🙂 imorgon ska jag ta grissprutan också, får la se hur de går 🙂

Ett svar to “fort ska de gå!”

  1. När ska du sluta blogga? Det är så kul å läsa din blogg<33

Lämna en kommentar