Gött nytt år & adjö

Vad skönt det har varit att få ha varit hemma lite 🙂 jag har åkt massa skidor, tränat på crosstrainern som vi har här hemma, varit i Charlottenberg och shoppat och en massa mer! jag åker tillbaka till Mora den 4 jan (längtar faktist lite, de är ju mitt hem nu)..

Snart är detta året slut och vi går in i 2010, de har hänt väldigt mycket detta året för mig. Jag fick sponsring av svenska spel, bytte klubb till KAIS Mora, flyttat hemifrån, varit med och tagit VM guld, fick reda på att min tröja ska hissas upp i Molkoms sporthall (min moderklubb SK Örnen). Det har verkligen varit ett bra år och jag hoppas att vårat spel med KAIS fortsätter, bara vi vill så kan vi 🙂 de vet vi nu!

Nu är detta bloggande slut också. Det har varit kul att få ha bloggat och att så många har velat läst ens blogg. Tack för allt stöd jag har fått från alla, det har betytt väldigt mycket!. vill tacka svenska spel, Challan och Terese för denna chans som jag har fått, ni är guld värda 😉

jag har inte bestämt mig än om jag ska fixa en egen blogg men det märks väll om jag gör de:)

Tack för allt! Elin (grisen, guldgrisen, reine, röjnö, möbbi) mina fina smeknamn..;)

Lämna en kommentar