6 nya poäng

Det blev en riktigt bra helg för oss, vinst med 7-4 mot Pixbo och 5-3 mot Lockerud. Våran inledning mot Pixbo var inte bra, vi gjorde markeringsmissar och förlorade närkamper. Inför andra perioden ryckte vi upp oss rejält och la in några växlar till och de resulterade i 5 mål, vi spelade runt bollen bra och stressade upp deras backar. jag tycker att  hela matchen var lite fram och tillbaka  och båda lagen hade många målchanser.  pixbo är ett bra lag som borde ligga högre upp i tabellen!

Matchen mot Lockerud var helt annorlunda, vi hade mycke rörelse och fart i benen. siffrorna speglar inte matchbilden direkt.. Johanna Ekeroth är så sjukt teknisk!

Helgens kanoner

All Carola musik innan matcherna, helt kung! Främling, vad döljer du för mig…. lalalala

Min, Miche, Twinsen och Jessikas äventyr i Göteborg… Mitt emot Liseberg finns de ett stort hotell med 23 våningar, busiga som vi är låtsades vi bo där och åkte hiss upp och ner 5 gånger. Sista gången träffade vi på Rickard olsson från bingolotto, lite häftigt! då kände vi oss nöjda å gick hem till vandrarhemmet…

Jag och Jessika har nog aldrig haft så kul åt någon som ska handla godis, Miche hon kan de där hon…………

Lämna en kommentar