Brandman

Det är underbart skidväder ute! igår hade vi ingen innebandy träning utan vi fick gå å simma i badhuset i ställe, det var frivilligt. Jag som sjunker som en sten i vatten tyckte inte att det var något för mig utan jag drog ut i spåret och åkte lite skidor, var fina spår! 🙂 Efter de visste jag inte vad jag skulle göra, en ledig kväll? vad gör man då? jag bestämde mig tillslut för att ta bilen ner till hallen och gymma och tittade på D2s träning med Carro 🙂

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen och pratat lite, hoppas de finns någe jobb för mig ute i Mora, vad som helst förutom DONKEN! sorry katta haha;P

Kanske ska bli brandman ändå? njeee, gillar inte värmen såååå mkt

Nu har jag precis äte lite kycklingsallad och ska snart dra mig neråt till hallen för att träna mina små tjejer, efter de blire gym med Tess och sedan innebandy träning! Efter träningen blir Dragge med hit å sover, blir även å se lite Paradis på tv såklart.

tjotjim.

Ett svar to “Brandman”

  1. Du skulle passat bra på donken..

Lämna en kommentar