Nya vinster

Fick med oss 6 nya poäng från helgen, och vi kämpade verkligen till oss dom. Matchen mot Karlstad var lite si och så från våran sida, men vi spelade betydligt bättre än vad vi gjorde sist mot dom. Jag tycker att de var en rolig match som vi spela och de är alltid speciellt att möta sitt gamla lag! men vi vann med 7-4.

Matchen mot Rönnby var en riktigt bra match från båda lagen! högt tempo med massa duktiga spelare på banan.. Rönnby spelade riktigt bra i första perioden då vi inte riktigt är med (vi var ett för långt lag på planen) å dom stänker in 3 bollar på oss. Matchen är jämn rakt i genom och de är otroligt starkt av oss att vända till 5-3! de visar verkligen att vi kan om vi vill, laganda!

Mamma, Patrik å Olivia var här hela helgen.. dom fixa i min lägenhet (tack för de, blev riktigt bra). Olivia å jag åkte skridskor å sen hängde vi mkt i hallen:) Karlstad tjejerna bodde även kvar här i Mora så jag hälsade självklart på dom! 😀

lill olivia

Har umgåtts med Carro å Dragge hela eftermiddan/kvällen, kul kul 😉 men nu är jag trött å ska sova!

Lämna en kommentar