Bara att ta nya tag!

Nu har jag samlat krafter för att kunna blogga 😀 som sakt tog resan slut för oss i KAIS, och just nu känns allt bara tomt. det är skit tråkigt att säsongen är över men måste ändå säga att jag är stolt över vårat lag, vilket gäng vi är! vi har gjort en kanon säsong och det är just därför de känns extra tungt att de nu är slut, men vi får ta nya tag istället!

i onsdags åkte jag hem till dom fina värmlands skogarna, å jissees vad de var skönt:D och vad har jag gjort hemma? jag har varit med vänner, familj och kört massa fyrhjuling med olivia:) men min lillasyster var ändå lite besviken på mig, ”Elin är med alla utan mig, och jag som är hennes syster” ajaja förlåt syyrrran..

Men i Torsdags var det avslutning för Örnen i Molkoms hallen. först var det match mellan föräldrarna mot ledarna, lr var det krig? liiiiite galna! 😀 haha.. efter det var det prisutdelning och sedan fick jag se min tröja inramad! jag var så sjuuukt stolt, tack alla för detta!!

http://nwt.se/sport/ft-sport/article685109.ece

Kom tillbaka till Mora igår med Tess, vi kikade på IKSU-Endre på tv. en underhållande match med mycket målchanser:) efter de gick vi ner för innebandy träning. jag kommer nog aldrig tröttna på innebandy, vad vore livet utan denna roliga sport egentligen.

Nu kom jag nyss hem från en sprint träning och sitter just nu å tittar på mina halv döda blommor, dom gillar inte när jag åker hem till min mamma! buuhuuu

Nu blire ner på stan och sedan ner till hallen 🙂

4 svar to “Bara att ta nya tag!”

  1. Ingen fara med blommorna det fixar mamma. tack för en trevlig Påsk..

  2. Tack för en underhållande och spännande säsong !!
    Lycka till med F-96 laget i Buster o Starlet CUP !

  3. Är syster nöjd när hon blir omnämnd i tidningen? 🙂

Lämna en kommentar