SM i Nyköping

Skönt att vara igång med träningen igen. vi kör nu 2 innebandy träningar i veckan och utöver de så brukar vi dra ihop ett gäng å köra smålagsspel 1 gång i veckan. det som jag kör extra är löpskolning, sprint och spänst! jag kör de för att helt enkelt få ett bättre löpsteg. vi har kört detta hela säsongen och jag tycker att det har gett resultat på oss i laget så därför fortsätter jag med de.

när jag kör löpskolning är det höga knän, spark i rumpan och tennsoldaten.. sen på sprint så kör man fallande start, stegringslopp och att man ligger på mage eller rygg så klappar någon så springer man. detta är skönt att köra innan träningen för man blir riktigt uppvärmd också:)

Imöra drar jag, tess och sandra till Nyköping för att kika SM hela helgen. ska följa dalalagen (och även värmlandslagen för min del), lycka till så jätte mycke 🙂 ska bli spännande å kika på alla duktiga innebandy talanger!

Nu blire de ner till hallen 🙂

Lämna en kommentar