Kristoffersson till KAIS

vad tiden går måste jag säga.. å nej, jag har inte lagt ner bloggen.

har nyss kommit tillbaka till Mora, varit hemma i värmlandsskogarna och hos kossera. väl hemma har jag jobbat åt pappsen, jag har planterat häckar, satt staket å tråd på gärdena, röjt i skogarna, flyttat kor, rivit tak, klippt massa gräs å lite annat… har fått en hel del sms där de har stått ”vad gör bonden elin idag då?”  tur  jag har vänner som undrar vad jag gör om dagarna iaf..

Molkoms marten (marknad) var jag självklart på, köpte dock inget utan spelade bort mina pengar på å kasta boll, tillslut fick mamsen ta fram plånboken, eeehhh taacckk..

vad har mer hänt för spännande medans jag har varit hemma, hmmm just jaa!! jag har köpt ny bil:D en Golf -98, mörkblå… underbart med AC, dragkrog, sätesvärmare, 4 dörrar å SERVO.. men min vita brum, golf, vita faran, porse är tillsalu, men det svider i mitt hjärta å behöva säga att jag inte vill ha kvar honom, buuhu.. men de blir nog bäst såhär </3

sen  kommer man tillbaka till Mora å de första man får höra är att Sara Kristoffersson har gått till oss!! var jag inte glad innan så vart jag de nu iaf, jiissses! hon kommer passa perfekt in i vårat spelsystem, grymt teknisk tjej med riktigt bra blick för spelet.. VÄLKOMMEN:D

Du passar så bra i rött sara, de är verkligen din färg.

skönt med ännu en värmländska i laget, vi kommer iaf förstå  varandra när vi prater, lite värre med alla andra..

Idag börjar försäsongen också, 18.30 är de samling 🙂 så nu ska jag ut å glysa på min bil ett tag :D.. tjaooo

Ett svar to “Kristoffersson till KAIS”

  1. Sandra Says:

    Soft! Bild på bilen tack 🙂

Lämna en kommentar