nya frillen

Vilket bra avslutning det blev av säsongen, guld i World Challenge! inte så himla dumt faktist, och de blev ju inte sämre för att det var på ”hemma plan” så man kunde träffa vänner och familj:)

Nu äre en ny vecka igen, shit vad helgen gick fort. Vi hade träning igår och vi var 20 utespelare, lite kul? eeh jaa! match match match!! döda döda döda… eller nej, de var kanske å ta i för mycket.  

****

jag är lite sugen på en ny frill, men jag vet inte riktigt vad jag vill ha

jag var ju riktigt poppig när jag hade denna frill..

men jag vet inte riktigt, jag kanske blir för populär med den igen, och de vill jag ju inte..

Nej nu blire stan!

2 svar to “nya frillen”

  1. Du kommer alltid att va poppis vilken frisyr du än hottar till med. Tack för en trevlig helg! Vi hörs da.. Kram på dig//Ingela

  2. hahaha, vad söt du var! 🙂 Gå till en grym frisör och be dem ge förslag, det brukar bli bäst 🙂

Lämna en kommentar